Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży i zwrot towaru
Nabywcy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zawartej w sklepie internetowym i zwrotu towaru w terminie 90 dni.
Termin obowiązywania prawa do zwrotu wygasa po upływie 90 dni od dnia, w którym kupujący fizycznie otrzymał towar.
Celem odstąpienia od umowy i zwrotu towaru nabywca musi podać numer zamówienia lub numer faktury. Po tym, zostaną wysłane instrukcje dotyczące sposobu zwrotu towaru.
Przy korzystaniu z 90-dniowego prawa do zwrotu nabywca nie jest zobowiązany do podania przyczyny zwrotu, ale doceniamy opinie klientów, które pomagają nam ulepszać nasze produkty i usługi.
Zwrot towaru przez nabywcę musi zostać zrealizowany niezwłocznie, nie później niż 90 dni po wypełnieniu formularza zwrotu.
Zwrot wszystkich płatności następuje w ciągu 7 dni od daty zwrotu.
Wszystkie koszty związane ze zwrotem pokrywa nabywca.
Nabywca ma możliwość zapoznania się z towarem dokładnie tak, jak jest to dozwolone w standardowym sklepie.
Przy odpakowaniu towaru Nabywca ponosi odpowiedzialność za obniżenie ceny towaru. Nabywca jest zobowiązany do dokładnego zbadania towaru, otwarcia opakowania bez jego uszkodzenia, bez zdejmowania etykiet/folii ochronnych itp. oraz do nieużywania towaru. W przeciwnym razie Nabywca ponosi odpowiedzialność za obniżenie ceny towaru.
Zwracany towar musi być kompletny, zapakowany w oryginalne opakowanie i w żadnym wypadku nie może być używany.
W przypadku stwierdzenia, że zwracany towar posiada uszkodzone dokumenty, instrukcję obsługi, opakowanie i nastąpiło to z winy nabywcy, sklep zastrzega sobie prawo do potrącenia kwoty, o którą została pomniejszona wartość towaru, z kwoty podlegającej zwrotowi.
Wszystkie płatności na rzecz Nabywcy są dokonywane na to samo konto bankowe, z którego Nabywca dokonał zakupu.
Zwrot płatności jest możliwy dopiero po otrzymaniu pełnego zwrotu towaru.
Nabywca nie ma prawa do zwrotu towarów, które zostały wykonane, wycięte lub zamówione specjalnie dla niego.