Postanowienia ogólne
Regulamin
kupna-sprzedaży obowiązuje wszystkie strony transakcji kupna-sprzedaży pomiędzy
Nabywcą a Emikson OÜ (zwanym dalej Sprzedawcą), w sklepie internetowym
www.emikson.pl.
Sprzedawca
zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian, poprawek lub uzupełnień Regulaminu
w dowolnym czasie, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi i wymogami.
O wszelkich
zmianach, poprawkach lub uzupełnieniach będzie informowany uprawniony
użytkownik po zalogowaniu się do naszego sklepu internetowego, a w celu
dokonania zakupów Nabywca będzie proszony o ponowne zaakceptowanie zmienionego
Regulaminu.
Ceny
Ceny są ważne
przez okres przewidziany na dokonanie płatności faktury.
Dla nabywców z UE
wszystkie ceny uwzględniają podatek VAT kraju nabywcy. W przypadku nabywców
spoza UE ceny nie zawierają podatku VAT.
Do podanej ceny
doliczany jest koszt dostawy (z wyjątkiem ofert specjalnych), który jest
doliczany do kwoty zakupów w koszyku.
W przypadku
błędnie wyliczonej ceny towaru, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia
od umowy i zwrotu zapłaconej kwoty Nabywcy.
Koszyk zakupów i przetwarzanie zamówienia
Przejdź do strony wybranego produktu, który chcesz zamówić.
Po prawej stronie, w kolumnie „Dostępność” można sprawdzić, czy zamówienie danego produktu jest możliwe.
Czas dostawy jest podawany w opisie każdego produktu.
Wybierz potrzebną ilość i kliknij „Do koszyka”.
Aby złożyć zamówienie, kliknij „Wyświetl koszyk”
Aby uzyskać zniżkę, wpisz kupon rabatowy.
I kliknij „Zamówienie”.
Na stronie złożenia zamówienia wpisz wymagane informacje.
Wybierz „Metoda dostawy” i „Metoda płatności”.
Następnie należy potwierdzić zapoznanie się z Regulaminem, zaznaczając pole „Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Polityka prywatności i akceptuję jego postanowienia.”.
Sprawdź poprawność zamówienia i kliknij „Kontynuuj”
Kupony rabatowe
Do uzyskania
rabatów można skorzystać z kuponów rabatowych.
Kupony rabatowe
dostępne są w koszyku podczas składania zamówienia.
Sposób dostawy
Dostawa jest realizowana z Tallinna, Estonii.
Sposób dostawy zależy od wagi i rozmiaru paczki.
Przesyłka może
być dostarczona do punktu wydania, na pocztę lub kurierem.
Aby zamówić dostawę do domu, należy napisać o tym w komentarzu przy składaniu zamówienia.
W celu zapewnienia odpowiedniej jakości usługi należy podać numer telefonu odbiorcy.
Termin dostawy
Termin dostawy jest wskazywany w opisie każdego produktu.
Koszty dostawy
Szczegółowe
koszty dostawy są obliczane i wyświetlane po dodaniu wybranych produktów do
koszyka. Koszt dostawy jest obliczany na podstawie łącznej wagi i objętości
wszystkich produktów w koszyku oraz adresu dostawy.
Kraje spoza UE
Wszelkie opłaty
celne i podatki [importowy VAT] do krajów spoza UE z reguły nie są wliczone w
cenę dostawy; zwykle takie opłaty będą musiały zostać uiszczone przy odbiorze
towarów w kraju dostawy.
Sposób płatności
Przelew bankowy.
Po potwierdzeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej zostanie
wysłana faktura.
Podczas płatności należy podać numer zamówienia w polu wyjaśnienia.
Zamówienie nie
zostanie zrealizowane, dopóki pieniądze nie wpłyną na nasze konto bieżące.
Płatności za
zamówienie można dokonać przelewem bankowym w ciągu 5 dni od otrzymania
faktury.
Zamówienie
zostanie anulowane w przypadku niedokonania płatności w ciągu 5 dni.
PayPal,
Mastercard, Visa.
Jest to szybki i
bezpieczny sposób płatności. Postępuj zgodnie z instrukcjami.
Podczas
wprowadzania danych przy dokonywaniu zamówienia należy zachować szczególną
ostrożność, ponieważ od dokładności danych zależy szybkość i wygoda dostawy
towarów.
Status zamówienia
Wszyscy zarejestrowani klienci mogą śledzić status i historię swoich
zamówień.
Po zalogowaniu się na swoje konto należy wybrać opcję „Historia zamówień”.
Na stronie „Historia zamówień“, w zależności od zamówienia, mogą być
widoczne następujące statusy:
„Nieopłacone” - otrzymaliśmy zamówienie, ale nie zostało ono jeszcze
opłacone. W przypadku wybrania opcji płatności „Przelew bankowy” zamówienie
musi zostać opłacone w ciągu 5 dni, w przeciwnym razie zostanie automatycznie
anulowane.
„Oczekujące” -
otrzymaliśmy zamówienie, ale nie zostało ono jeszcze przetworzone.
„Opłacone” -
otrzymaliśmy zamówienie i zostanie ono wkrótce przetworzone.
„Przetwarzanie” -
zamówienie jest przetwarzane, ale nie zostało jeszcze wysłane. W przypadku
braku towaru w magazynie, w komentarzu do zamówienia zostanie podany szacowany
czas dostawy.
„Wysłane” -
zamówienie zostało wysłane. W komentarzu zostanie podany kod śledzenia i
przybliżony czas dostawy.
„Częściowo
wysłane” - Twoje zamówienie zostało częściowo wysłane. Pozostałą część
zamówienia wyślemy po otrzymaniu go od producenta.
„Anulowane” -
Twoje zamówienie zostało anulowane. Szczegółowe informacje zostaną podane w
komentarzu.
Po każdej zmianie
statusu klient będzie otrzymywał wiadomość na podany adres poczty
elektronicznej.
Postanowienia gwarancyjne
Gwarancja producenta obejmuje zarówno defekty materiałowe, jak i defekty
powstałe w procesie produkcji.
Natomiast gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym
użytkowaniem produktu.
Zgłoszenie
gwarancyjne wymaga przesłania na nasz adres e-mail numeru zamówienia, opisu
wady lub uszkodzenia oraz swoich danych kontaktowych.
Po przesłaniu
zgłoszenia reklamacyjnego kontakt z osobą zgłaszającą następuje w ciągu 2-3 dni
roboczych.
Informacje o
okresie gwarancji znajdują się w opisie towaru.
Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży i zwrot towaru
Nabywcy
przysługuje prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zawartej w sklepie internetowym
i zwrotu towaru w terminie 90 dni.
Termin
obowiązywania prawa do zwrotu wygasa po upływie 90 dni od dnia, w którym
kupujący fizycznie otrzymał towar.
Celem odstąpienia
od umowy i zwrotu towaru nabywca musi podać numer zamówienia lub numer faktury.
Po tym, zostaną wysłane instrukcje dotyczące sposobu zwrotu towaru.
Przy korzystaniu
z 90-dniowego prawa do zwrotu nabywca nie jest zobowiązany do podania przyczyny
zwrotu, ale doceniamy opinie klientów, które pomagają nam ulepszać nasze
produkty i usługi.
Zwrot towaru
przez nabywcę musi zostać zrealizowany niezwłocznie, nie później niż 90 dni po
wypełnieniu formularza zwrotu.
Zwrot wszystkich
płatności następuje w ciągu 7 dni od daty zwrotu.
Wszystkie koszty
związane ze zwrotem pokrywa nabywca.
Nabywca ma
możliwość zapoznania się z towarem dokładnie tak, jak jest to dozwolone w
standardowym sklepie.
Przy odpakowaniu
towaru Nabywca ponosi odpowiedzialność za obniżenie ceny towaru. Nabywca jest
zobowiązany do dokładnego zbadania towaru, otwarcia opakowania bez jego
uszkodzenia, bez zdejmowania etykiet/folii ochronnych itp. oraz do nieużywania
towaru. W przeciwnym razie Nabywca ponosi odpowiedzialność za obniżenie ceny
towaru.
Zwracany towar
musi być kompletny, zapakowany w oryginalne opakowanie i w żadnym wypadku nie
może być używany.
W przypadku
stwierdzenia, że zwracany towar posiada uszkodzone dokumenty, instrukcję
obsługi, opakowanie i nastąpiło to z winy nabywcy, sklep zastrzega sobie prawo
do potrącenia kwoty, o którą została pomniejszona wartość towaru, z kwoty
podlegającej zwrotowi.
Wszystkie
płatności na rzecz Nabywcy są dokonywane na to samo konto bankowe, z którego
Nabywca dokonał zakupu.
Zwrot płatności
jest możliwy dopiero po otrzymaniu pełnego zwrotu towaru.
Nabywca nie ma
prawa do zwrotu towarów, które zostały wykonane, wycięte lub zamówione
specjalnie dla niego.
Certyfikacja
Wszystkie produkty posiadają certyfikat CE. Jednakże, nabywca powinien
mieć na uwadze specyficzne wymagania norm krajowych.