Postanowienia ogólne

Regulamin kupna-sprzedaży obowiązuje wszystkie strony transakcji kupna-sprzedaży pomiędzy Nabywcą a Emikson OÜ (zwanym dalej Sprzedawcą), w sklepie internetowym www.emikson.pl.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian, poprawek lub uzupełnień Regulaminu w dowolnym czasie, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi i wymogami.

O wszelkich zmianach, poprawkach lub uzupełnieniach będzie informowany uprawniony użytkownik po zalogowaniu się do naszego sklepu internetowego, a w celu dokonania zakupów Nabywca będzie proszony o ponowne zaakceptowanie zmienionego Regulaminu.

 

Ceny

Ceny są ważne przez okres przewidziany na dokonanie płatności faktury.

Dla nabywców z UE wszystkie ceny uwzględniają podatek VAT kraju nabywcy. W przypadku nabywców spoza UE ceny nie zawierają podatku VAT.

Do podanej ceny doliczany jest koszt dostawy (z wyjątkiem ofert specjalnych), który jest doliczany do kwoty zakupów w koszyku.

W przypadku błędnie wyliczonej ceny towaru, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zapłaconej kwoty Nabywcy.

 

Koszyk zakupów i przetwarzanie zamówienia

Przejdź do strony wybranego produktu, który chcesz zamówić.

Po prawej stronie, w kolumnie „Dostępność” można sprawdzić, czy zamówienie danego produktu jest możliwe.

Czas dostawy jest podawany w opisie każdego produktu.

Wybierz potrzebną ilość i kliknij „Do koszyka”.

Aby złożyć zamówienie, kliknij „Wyświetl koszyk” 

Aby uzyskać zniżkę, wpisz kupon rabatowy.

I kliknij „Zamówienie”.

Na stronie złożenia zamówienia wpisz wymagane informacje.

Wybierz „Metoda dostawy” i „Metoda płatności”. 

Następnie należy potwierdzić zapoznanie się z Regulaminem, zaznaczając pole „Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Polityka prywatności i akceptuję jego postanowienia.”. 

Sprawdź poprawność zamówienia i kliknij „Kontynuuj”

 

Kupony rabatowe

Do uzyskania rabatów można skorzystać z kuponów rabatowych.

Kupony rabatowe dostępne są w koszyku podczas składania zamówienia.

 

Sposób dostawy

Dostawa jest realizowana z Tallinna, Estonii.

Sposób dostawy zależy od wagi i rozmiaru paczki.

Przesyłka może być dostarczona do punktu wydania, na pocztę lub kurierem.

Aby zamówić dostawę do domu, należy napisać o tym w komentarzu przy składaniu zamówienia.

W celu zapewnienia odpowiedniej jakości usługi należy podać numer telefonu odbiorcy.


Termin dostawy

Termin dostawy jest wskazywany w opisie każdego produktu.

 

Koszty dostawy

Szczegółowe koszty dostawy są obliczane i wyświetlane po dodaniu wybranych produktów do koszyka. Koszt dostawy jest obliczany na podstawie łącznej wagi i objętości wszystkich produktów w koszyku oraz adresu dostawy.

 

Kraje spoza UE

Wszelkie opłaty celne i podatki [importowy VAT] do krajów spoza UE z reguły nie są wliczone w cenę dostawy; zwykle takie opłaty będą musiały zostać uiszczone przy odbiorze towarów w kraju dostawy.

 

Sposób płatności

Przelew bankowy.

Po potwierdzeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej zostanie wysłana faktura.

Podczas płatności należy podać numer zamówienia w polu wyjaśnienia.

Zamówienie nie zostanie zrealizowane, dopóki pieniądze nie wpłyną na nasze konto bieżące.

Płatności za zamówienie można dokonać przelewem bankowym w ciągu 5 dni od otrzymania faktury.

Zamówienie zostanie anulowane w przypadku niedokonania płatności w ciągu 5 dni.

 

PayPal, Mastercard, Visa.

Jest to szybki i bezpieczny sposób płatności. Postępuj zgodnie z instrukcjami.

 

Podczas wprowadzania danych przy dokonywaniu zamówienia należy zachować szczególną ostrożność, ponieważ od dokładności danych zależy szybkość i wygoda dostawy towarów.

 

Status zamówienia

Wszyscy zarejestrowani klienci mogą śledzić status i historię swoich zamówień.

Po zalogowaniu się na swoje konto należy wybrać opcję „Historia zamówień”.

Na stronie „Historia zamówień“, w zależności od zamówienia, mogą być widoczne następujące statusy:

„Nieopłacone” - otrzymaliśmy zamówienie, ale nie zostało ono jeszcze opłacone. W przypadku wybrania opcji płatności „Przelew bankowy” zamówienie musi zostać opłacone w ciągu 5 dni, w przeciwnym razie zostanie automatycznie anulowane.

„Oczekujące” - otrzymaliśmy zamówienie, ale nie zostało ono jeszcze przetworzone.

„Opłacone” - otrzymaliśmy zamówienie i zostanie ono wkrótce przetworzone.

„Przetwarzanie” - zamówienie jest przetwarzane, ale nie zostało jeszcze wysłane. W przypadku braku towaru w magazynie, w komentarzu do zamówienia zostanie podany szacowany czas dostawy.

„Wysłane” - zamówienie zostało wysłane. W komentarzu zostanie podany kod śledzenia i przybliżony czas dostawy.

„Częściowo wysłane” - Twoje zamówienie zostało częściowo wysłane. Pozostałą część zamówienia wyślemy po otrzymaniu go od producenta.

„Anulowane” - Twoje zamówienie zostało anulowane. Szczegółowe informacje zostaną podane w komentarzu.

Po każdej zmianie statusu klient będzie otrzymywał wiadomość na podany adres poczty elektronicznej.

 

Postanowienia gwarancyjne

Gwarancja producenta obejmuje zarówno defekty materiałowe, jak i defekty powstałe w procesie produkcji.

Natomiast gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem produktu.

Zgłoszenie gwarancyjne wymaga przesłania na nasz adres e-mail numeru zamówienia, opisu wady lub uszkodzenia oraz swoich danych kontaktowych.

Po przesłaniu zgłoszenia reklamacyjnego kontakt z osobą zgłaszającą następuje w ciągu 2-3 dni roboczych.

Informacje o okresie gwarancji znajdują się w opisie towaru.

 

Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży i zwrot towaru

Nabywcy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zawartej w sklepie internetowym i zwrotu towaru w terminie 90 dni.

Termin obowiązywania prawa do zwrotu wygasa po upływie 90 dni od dnia, w którym kupujący fizycznie otrzymał towar.

Celem odstąpienia od umowy i zwrotu towaru nabywca musi podać numer zamówienia lub numer faktury. Po tym, zostaną wysłane instrukcje dotyczące sposobu zwrotu towaru.

Przy korzystaniu z 90-dniowego prawa do zwrotu nabywca nie jest zobowiązany do podania przyczyny zwrotu, ale doceniamy opinie klientów, które pomagają nam ulepszać nasze produkty i usługi.

Zwrot towaru przez nabywcę musi zostać zrealizowany niezwłocznie, nie później niż 90 dni po wypełnieniu formularza zwrotu.

Zwrot wszystkich płatności następuje w ciągu 7 dni od daty zwrotu.

Wszystkie koszty związane ze zwrotem pokrywa nabywca.

Nabywca ma możliwość zapoznania się z towarem dokładnie tak, jak jest to dozwolone w standardowym sklepie.

Przy odpakowaniu towaru Nabywca ponosi odpowiedzialność za obniżenie ceny towaru. Nabywca jest zobowiązany do dokładnego zbadania towaru, otwarcia opakowania bez jego uszkodzenia, bez zdejmowania etykiet/folii ochronnych itp. oraz do nieużywania towaru. W przeciwnym razie Nabywca ponosi odpowiedzialność za obniżenie ceny towaru.

Zwracany towar musi być kompletny, zapakowany w oryginalne opakowanie i w żadnym wypadku nie może być używany.

W przypadku stwierdzenia, że zwracany towar posiada uszkodzone dokumenty, instrukcję obsługi, opakowanie i nastąpiło to z winy nabywcy, sklep zastrzega sobie prawo do potrącenia kwoty, o którą została pomniejszona wartość towaru, z kwoty podlegającej zwrotowi.

Wszystkie płatności na rzecz Nabywcy są dokonywane na to samo konto bankowe, z którego Nabywca dokonał zakupu.

Zwrot płatności jest możliwy dopiero po otrzymaniu pełnego zwrotu towaru.

Nabywca nie ma prawa do zwrotu towarów, które zostały wykonane, wycięte lub zamówione specjalnie dla niego.

 

Certyfikacja

Wszystkie produkty posiadają certyfikat CE. Jednakże, nabywca powinien mieć na uwadze specyficzne wymagania norm krajowych.