Koszyk zakupów i przetwarzanie zamówienia

Przejdź do strony wybranego produktu, który chcesz zamówić.

Po prawej stronie, w kolumnie „Dostępność” można sprawdzić, czy zamówienie danego produktu jest możliwe.

Czas dostawy jest podawany w opisie każdego produktu.

Wybierz potrzebną ilość i kliknij „Do koszyka”.

Aby złożyć zamówienie, kliknij „Wyświetl koszyk” 

Aby uzyskać zniżkę, wpisz kupon rabatowy.

I kliknij „Zamówienie”.

Na stronie złożenia zamówienia wpisz wymagane informacje.

Wybierz „Metoda dostawy” i „Metoda płatności”. 

Następnie należy potwierdzić zapoznanie się z Regulaminem, zaznaczając pole „Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Polityka prywatności i akceptuję jego postanowienia.”. 

Sprawdź poprawność zamówienia i kliknij „Kontynuuj”

 

Kupony rabatowe

Do uzyskania rabatów można skorzystać z kuponów rabatowych.

Kupony rabatowe dostępne są w koszyku podczas składania zamówienia.


Ceny

Ceny są ważne przez okres przewidziany na dokonanie płatności faktury.

Dla nabywców z UE wszystkie ceny uwzględniają podatek VAT kraju nabywcy. W przypadku nabywców spoza UE ceny nie zawierają podatku VAT.

Do podanej ceny doliczany jest koszt dostawy (z wyjątkiem ofert specjalnych), który jest doliczany do kwoty zakupów w koszyku.

W przypadku błędnie wyliczonej ceny towaru, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zapłaconej kwoty Nabywcy.


Sposób płatności

Przelew bankowy.

Po potwierdzeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej zostanie wysłana faktura.

Podczas płatności należy podać numer zamówienia w polu wyjaśnienia.

Zamówienie nie zostanie zrealizowane, dopóki pieniądze nie wpłyną na nasze konto bieżące.

Płatności za zamówienie można dokonać przelewem bankowym w ciągu 5 dni od otrzymania faktury.

Zamówienie zostanie anulowane w przypadku niedokonania płatności w ciągu 5 dni.


PayPal, Mastercard, Visa.

Jest to szybki i bezpieczny sposób płatności. Postępuj zgodnie z instrukcjami.

 

Podczas wprowadzania danych przy dokonywaniu zamówienia należy zachować szczególną ostrożność, ponieważ od dokładności danych zależy szybkość i wygoda dostawy towarów.

 

Status zamówienia

Wszyscy zarejestrowani klienci mogą śledzić status i historię swoich zamówień.

Po zalogowaniu się na swoje konto należy wybrać opcję „Historia zamówień”.

Na stronie „Historia zamówień“, w zależności od zamówienia, mogą być widoczne następujące statusy:

„Nieopłacone” - otrzymaliśmy zamówienie, ale nie zostało ono jeszcze opłacone. W przypadku wybrania opcji płatności „Przelew bankowy” zamówienie musi zostać opłacone w ciągu 5 dni, w przeciwnym razie zostanie automatycznie anulowane.

„Oczekujące” - otrzymaliśmy zamówienie, ale nie zostało ono jeszcze przetworzone.

„Opłacone” - otrzymaliśmy zamówienie i zostanie ono wkrótce przetworzone.

„Przetwarzanie” - zamówienie jest przetwarzane, ale nie zostało jeszcze wysłane. W przypadku braku towaru w magazynie, w komentarzu do zamówienia zostanie podany szacowany czas dostawy.

„Wysłane” - zamówienie zostało wysłane. W komentarzu zostanie podany kod śledzenia i przybliżony czas dostawy.

„Częściowo wysłane” - Twoje zamówienie zostało częściowo wysłane. Pozostałą część zamówienia wyślemy po otrzymaniu go od producenta.

„Anulowane” - Twoje zamówienie zostało anulowane. Szczegółowe informacje zostaną podane w komentarzu.

Po każdej zmianie statusu klient będzie otrzymywał wiadomość na podany adres poczty elektronicznej.