Koszyk zakupów i przetwarzanie zamówienia
Przejdź do strony wybranego produktu, który chcesz zamówić.
Po prawej stronie, w kolumnie „Dostępność” można sprawdzić, czy zamówienie danego produktu jest możliwe.
Czas dostawy jest podawany w opisie każdego produktu.
Wybierz potrzebną ilość i kliknij „Do koszyka”.
Aby złożyć zamówienie, kliknij „Wyświetl koszyk”
Aby uzyskać zniżkę, wpisz kupon rabatowy.
I kliknij „Zamówienie”.
Na stronie złożenia zamówienia wpisz wymagane informacje.
Wybierz „Metoda dostawy” i „Metoda płatności”.
Następnie należy potwierdzić zapoznanie się z Regulaminem, zaznaczając pole „Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Polityka prywatności i akceptuję jego postanowienia.”.
Sprawdź poprawność zamówienia i kliknij „Kontynuuj”
Kupony rabatowe
Do uzyskania
rabatów można skorzystać z kuponów rabatowych.
Kupony rabatowe dostępne są w koszyku podczas składania zamówienia.
Ceny
Ceny są ważne
przez okres przewidziany na dokonanie płatności faktury.
Dla nabywców z UE
wszystkie ceny uwzględniają podatek VAT kraju nabywcy. W przypadku nabywców
spoza UE ceny nie zawierają podatku VAT.
Do podanej ceny
doliczany jest koszt dostawy (z wyjątkiem ofert specjalnych), który jest
doliczany do kwoty zakupów w koszyku.
W przypadku błędnie wyliczonej ceny towaru, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zapłaconej kwoty Nabywcy.
Sposób płatności
Przelew bankowy.
Po potwierdzeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej zostanie
wysłana faktura.
Podczas płatności należy podać numer zamówienia w polu wyjaśnienia.
Zamówienie nie
zostanie zrealizowane, dopóki pieniądze nie wpłyną na nasze konto bieżące.
Płatności za
zamówienie można dokonać przelewem bankowym w ciągu 5 dni od otrzymania
faktury.
Zamówienie zostanie anulowane w przypadku niedokonania płatności w ciągu 5 dni.
PayPal,
Mastercard, Visa.
Jest to szybki i
bezpieczny sposób płatności. Postępuj zgodnie z instrukcjami.
Podczas
wprowadzania danych przy dokonywaniu zamówienia należy zachować szczególną
ostrożność, ponieważ od dokładności danych zależy szybkość i wygoda dostawy
towarów.
Status zamówienia
Wszyscy zarejestrowani klienci mogą śledzić status i historię swoich
zamówień.
Po zalogowaniu się na swoje konto należy wybrać opcję „Historia zamówień”.
Na stronie „Historia zamówień“, w zależności od zamówienia, mogą być
widoczne następujące statusy:
„Nieopłacone” - otrzymaliśmy zamówienie, ale nie zostało ono jeszcze
opłacone. W przypadku wybrania opcji płatności „Przelew bankowy” zamówienie
musi zostać opłacone w ciągu 5 dni, w przeciwnym razie zostanie automatycznie
anulowane.
„Oczekujące” -
otrzymaliśmy zamówienie, ale nie zostało ono jeszcze przetworzone.
„Opłacone” -
otrzymaliśmy zamówienie i zostanie ono wkrótce przetworzone.
„Przetwarzanie” -
zamówienie jest przetwarzane, ale nie zostało jeszcze wysłane. W przypadku
braku towaru w magazynie, w komentarzu do zamówienia zostanie podany szacowany
czas dostawy.
„Wysłane” -
zamówienie zostało wysłane. W komentarzu zostanie podany kod śledzenia i
przybliżony czas dostawy.
„Częściowo
wysłane” - Twoje zamówienie zostało częściowo wysłane. Pozostałą część
zamówienia wyślemy po otrzymaniu go od producenta.
„Anulowane” -
Twoje zamówienie zostało anulowane. Szczegółowe informacje zostaną podane w
komentarzu.
Po każdej zmianie statusu klient będzie otrzymywał wiadomość na podany adres poczty elektronicznej.